blajblaj

Alla inlägg den 12 april 2014

Av blajblaj - 12 april 2014 08:49

Idag är det årsmöte på bolvik. Därför är jag uppe nu, trots att jag egentligen känner mig jävligt bakis och hellre hade krupit ner i varma sängen igen. Det gör ju inte saken bättre att P ligger och snosar och har det allmänt gött. Hrmf. Nä, men jag ska ta mitt ansvar, jag har aldrig varit på ett årsmöte i den här föreningen och jag tror det är bra om man visar upp sig. Det brukar fungera så.


Ska försöka hitta gardinerna ut till landet oxå, dom verkar ha gått och gömt sig nånstans och det är lite störigt. Det ser så jäkla obebott ut utan. Och jag menar... Ett tält? Hur bebott kan det se ut egentligen?


OCh fy faaaaaaaaaaaan va jag är kär i VÅR nya bil   . Mums. Det tog mig typ 16 min att åka hem från sveavägen igår natt, och jag var inte ett dugg rädd att den skulle trilla i bitar medan jag körde! Hahahaah... Mmmm, ny bil. Ska ta den ut till landet nu. Mmmmm


Ha det bäst

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards