blajblaj

Alla inlägg den 2 juni 2015

Av blajblaj - 2 juni 2015 07:15

Jag kom ut till landet lagom till halv åtta, och började sätta igång datorn och gör mig bekväm. Tänkte att jag skulle hinna plugga en del innan lasset kom. Det spöregnade och va svinkallt. Sen kom makadamet... Jag fick in lastbilen genom bommen, och pekade till chaffissen att kunde fortsätta och att det va den lotten han skynmtade bakom husvagnen. Det första han säger är: Jag kan inte köra ut på gräset, då fastnar jag. FAN. FAAN. FAAAAAAAAN. Nähäpp, nä men okej då, lasta av skiten här då, ca 200 m från min plats. Den enda plats där det inte gör nåt att det ligger kvar grus efteråt, närmre min plats finns det bara gräs, eller själva vägen, och där åker det ju bilar. Det är ju BARA FEM JÄVLA TON. Och så fick det bli. Sen började jag lasta. Körde på i regnet tills kl 9:isch, sen tog jag paus. Försökte få igång nätverket och kunna läsa mailen. Käkade lite av sockerkakan jag tagit med ut. Det enda jag tagit med ut, kan tilläggas. Sen ut igen, regnet avtog litegrann, och jag kämpade på. Vid 12:isch (anledningen till att jag skriver :isch är för att jag inte kollade på klockan så noga) tog jag lunch. NU började det smärta i kroppen, stackars muskler som i normla fall liksom aldrig blir använda, mestadels underarmarna, händerna och axlarna. Själva skyffla rörelsen. Fick klaffsa runt i P:s stövlar strl 45 halva dagen också, och det gjorde det ju ÄNNU tyngre. Hrmf. Men sen slutade det regna och solen började titta fram. Då kunde jag börja torka och sen körde jag på till 16.00 eller nåt. Så jävla skönt när jag lastade sista kärran och drog bort sen. Ville typ lägga mig och dö efteråt men det är en annan sak. Hahahha... Nu är det klart iaf!! Yey!!


Jag hann skriva en liten text till skolan oxå, skickade in den prick innan deadline OCH jag la upp vår redovisning! Hahah... Ska skriva paper om Crip Theory som jag tycker är sjukt intressant. Har 3 dagar på mig. Men P:s systerdotter tar studenten på fredag så hela den dagen går bort. Hrmf. Vi har helgen på oss också, men då jobbar jag... Nu börjar ju sommarjobbet... Fan va fort tiden går. Jag hänger inte med. Inte tänka bara göra. Inte tänka bara göra. Inte tänka bara göra. Har ju resten att skriva också... Asch det löser sig. Vi ska visst lägga upp videon också, men jag vet inte hur... Så det får lösa sig sen.


Nu har jag bråttom... AJAJAJAJAJAJsanbajsan jag har så ont!!!! Kan inte skynda mig! 

  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards