blajblaj

Alla inlägg den 12 juni 2015

Av blajblaj - 12 juni 2015 07:54

Ja, idag tänker jag njuta ÄNNU MER än jag gjorde igår. Tatueringen gör lite ont och vätskar lite, men inte så jag inte klarar av det. Det är som sagt första lite större och färglagda jag har gjort så det är väl lite ovana oxå...   Ska göra slag i saken och göra Meg bakom örat till hösten... Heheh. Det blir bra. Funtade en stund på att göra Jesse   bakom andra örat... Hahahah! Kanske... 


Det kom faktiskt lite folk till mötet igår, och det var mycket trevligt. Vi grillade korv och hade det nöjsamt. Och de verkade nöjda med att få träffa mig och bara tjöta lite. Nu är det iaf avklarat och jag måste bara få tag i kassan. Han som har den har tydligen hipp som happ sålt sin plats och flyttat!!?? Men, men, det ordnar sig. Får slänga iväg ett mail. Dags att sluta va trevlig kanske...? Hrmf. 


Hittade precis nån snubbe på nätet som gjort vikgubbar en kan skriva ut och pyssla med. KUL. Hahahah... Nä nu ska jag ha lite mer semester... Hej då! 


Ska kolla några avsnitt av New Girl. Överraskande rolig serie, faktiskt!  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards