blajblaj

Alla inlägg den 16 juni 2015

Av blajblaj - 16 juni 2015 07:42

Bara två dagar kvar nu... 


Sommaren springer iväg, jag känner att jag missar den. Visst den har kanske inte riktigt börjat än, men FAN VA JAG HATAR ATT JOBBA. Igår kom chefen och sa: idag kommer Issa istället... Öhh, va? Istället?? - Ja, istället för hedda, dom hade visst bytt, jag vet inte... Det är såklart inga problem men dessa kids är så weird. Dom fattar ingenting. Fast å andra sidan är det kanske så att dom fattat grejen PRECIS. Människa som människa. Jag vill inte jobba imorrn, ringer min polare, kan vi byta, polaren säger ja... Klart! Utan att blanda in chefen typ. Hahahh, egentligen jävligt smart när jag tänker efter. Frågar en chefen, kan en ju få NEJ. Hahah. Nä ska sluta klaga på kidsen. Jag kan nog lära mig ett och annat av dessa självupptagna, bortskämda och curlade överklasskids. Mmm...


Det verkar stört omöjligt att veta om det blir bra eller dåligt med folk på jobbet. Verka fan itne ha med vädret att göra... Äsch. SKit samma, det blir som det blir.


Nu måste jag skynda mig att äta frulle och sen dra. Hej då. 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards