blajblaj

Alla inlägg den 17 juni 2015

Av blajblaj - 17 juni 2015 07:53

Jag har inte skrivit så mycket om midsommar, och det är på grund av att jag skulle ha jobbat! MEN! Nu har jag fått ledigt, trots allt! Pratade med en av tjejerna igår och hon var inte schemalagd, men hennes bästis, som jag också jobbar med ( båda två är för övrigt HELT JÄVLA VÄRDELÖSA som arbetare, men jättesöta och rara som småtjejer) var bokad. Så jag slängde ut frågan, skulle du kunna tänka dig att hoppa in istället för mig? Och hon ba: Javisst. Jag messade chefen direkt och fick svar relativt fort: Jamenvisst, det ordnar vi. Hahhah, jag är SÅ LYCKLIG. Så nu sticker vi till Linneberget efter P slutat jobbet på torsdag! Jag är ledig, tack gode gud, så jag stannar hemma och fixar det vi ska ha med oss av ätbart, drickbart och sovsaker. Det blir liksom 14 pers där ute på landet och vi måste ha täcken och grejsamojs med oss.    Vi kommer dock åka hem på lördag morgon/dag, eftersom vi har sjukt mycket att göra ute på landet, och vi måste liksom sätta fart! Men ååååh, det ska bli SÅ KUL! Dessutom är jag schemalagd att vara ledig på måndag, vilket passar mig utmärkt för då kan jag va ute på landet hela dagen. Kanske kan fixa så det kommer en leverans trall? Hmmm... 


Nu ska jag ta mig iväg till jobbet för sista gången på en vecka! Mums! Hej då

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards