blajblaj

Alla inlägg den 15 juni 2015

Av blajblaj - 15 juni 2015 08:07

Jag blir för påverkad. Jag kan inte läsa om den här 17-åringen som blivit mördad, jag pallar inte. Jag får sån sjuk döds- & livssångest, och fylls upp av så jävla starkt medlidande att.. Jag vet inte. Så jävla jobbigt. Jag tänker på allt runtomkring, på föräldrarna, på hur rädd hon måste varit och jag tänker på alla dessa jävla män som bara tycker dom ska HA och så TAR dom det. Hon jobbade på ett café, hon var otroligt söt och säkert jättetrevlig. Män som inte fått lära sig hur fan man beter sig kan säkert tro att hon flörtade när hon stod där och sålde bullar... Men sen då? När hon garanterat stretade emot, när hon skrek på hjälp, när hon INTE VILLE SOM DE VILLE. Fattade dom inte då??? Vad händer i folks hjärnor? Hur fan blir vissa så jävla fucked up? Fy fan va jag hatar folk.


Nä, det här va inte bra. Jag måste åka och jobba alldeles strax. Huu... Stackars...


Får kanske skriva ikväll istället, eller imorrn. Hej då. 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards