blajblaj

Alla inlägg den 11 maj 2016

Av blajblaj - 11 maj 2016 09:54

Har självstudier idag men orkar inte göra nåt. Borde läsa och göra klart men... Nä jag orkar inte... Fick mens i måndags, 3 dagar tidig och mår därefter...

Textseminariet igår var toppen. Vi sa massor med smarta saker och det var bra. Sen fick vi mail från läraren i förra kursen som sa att vi inte ens är godkända. Blök. Försökte få tag på E I klassen för att hitta dag att göra resten på men hon har k te ens svarat. Blasch. Och så har jag fläskat runt här på morgonen och haft det skönt. Har lyssnat på lite bok och ätit god frulle. Sminkat mig lite och njutit av att se solen gå upp. Sen helt plötsligt kom det huvudvärk. Så nu ligger jag i soffan och tycker synd om mig själv. Tänker flytta mig till sängen tror jag... Ska gå iväg och handla bröd lite senare men det blir nog inga stordåd gjorda idag. Ska ringa och säga upp mig från språkreseledarjobbet idag. Det får bli så. Vet att jag verkar ambivalent men jag måste gå på magkänslan. Tänker inte orda så mycket om det mer. Bara göra. Och så får vi se.

Nä, wish me luck. Ajö

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards