blajblaj

Alla inlägg den 30 maj 2016

Av blajblaj - 30 maj 2016 14:31

Jag är här igen. Hemma hos L, eftersom jag måste baka kakor till skolan imorrn?! Heheh, min fantastiska idé ter sig just nu skitlarvig ut men, ja jag får gilla läget eftersom jag inte har nån backup plan. SÅ kan gå.


Helgen var fantastisk. Vi fick massa roligt trädgårdsarbete gjort och så åkte vi runt och kollade till hans föräldrar och systers blommor etc. Och så har vi grillat en massa god mat. Och kollat 30 rock. Helt enkelt perfekt. NU känns det lite tomt och tråkigt men... Ja det går över.


Fick veta från Siggesta att det tydligen finns en app för schemat och att den måste laddas hem. Tydligen med instruktioner. Huu. Så nu väntar jag på mail med ovansagda så jag kan se hur fasiken det är tänkt att jag jobbar. Lillchefen sa: jo jag har schemalagt dig en hel del! Så ja. Jobba får jag ju. Hrmf...


Nu måste jag ut och försöka hitta kakform och posta tillbaka språkreseväskan med innehåll. Lika bra att få det gjort. Ajö 


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards