blajblaj

Alla inlägg den 24 maj 2016

Av blajblaj - 24 maj 2016 07:10

Har varit ganska less på min lur senaste tiden. Batteriet jävlas och den är allmänt seg och jobbig. Så jag ringde tre i fredags och fixade ny telefon (ännu en samsung!) och förlängde abonnemanget. Telefonen kom redan igår och jag hämtade ut den och blev helt ok nöjd. Den är lite mindre än den jag har och jag ville egentligen ha en lite större... Men va fan. Fick en bra deal så jag ska inte klaga. Måste bara få hjälp med hur jag delar data. ??? Fattar inget. Hehehe... Dessutom skickade dom inte med ett nytt simkort, så jag kan inte byta än. Det måste vara ett nanokort och jag har bara ett micro??? Ja. Jag fattar som sagt ingenting. 


Idag har vi redovisning på en av deluppgifterna i kursen. Det ska bli skönt att bli av med. Är så jäkla skoltrött. Var sjuk i helgen från gården, och fick aldrig något svar på sjuksrivningen... Och nu är jag livrädd att jag inte får jobba alls i sommar, för att dom har gett upp om mig. Hehehe. Nä, inte vet jag, men, ja lite rädd är jag. Som vanligt, höll jag på att säga. Hehe... På onsdag ska jag ringa och kolla läget...


Till helgen följer jag med L till Gotland. Han flyttar dit då och ja, det känns inte alls så roligt. Men det blir såklart en mysig helg och sen får jag göra sista rycket i skolan. Sen är det sommarlov. Men jag och L har varit non stop med varandra senaste veckorna och det kommer bli så tråkigt utan. Men, ja. Så är livet. Upp. Och ner. Heheheh...  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards