blajblaj

Alla inlägg den 27 maj 2016

Av blajblaj - 27 maj 2016 09:48

Har självstudier idag, och L jobbar halvdag. Vi ska försöka hinna äta ute innan vi sticker till båten som tar oss till gotland för helgens bravader. Heheh... Det ska bli nice att komma iväg lite. Fast vi ska ju jobba och dessutom vet jag inte när vi kommer ses igen efter helgen men, men. Livet. Upp och ner, eller hur vad det jag brukar säga? 


Lyckades klämma in tre maskiner tvätt nyss. I det här hyreshuset har dom visst en gräns på en timme, om bokaren inte har tagit tiden innan dess får vem som helst ta den och jag var nere 9.20 och då var det tomt, tiden började 8.00 så jag känner mig rätt trygg. Snappade åt mig alla tre maskiner och låste dörren med cylindern. Heheheh. Rätt åt alla. 


Ska försöka hinna plugga också, men är så förbannat trött. Skoltrött, kroppstrött, psyktrött. Orkar inte. Men, ja ett par sidor text borde jag kunna klämma ur mig. Eller, nja, jag måste ju läsa klart boken först. Men det är en bra bok så det borde gå. Hade velat ta mig till H&M också, skulle verkligen behöva en ny bh. Men men. VI får se.


Har nog glömt skriva om det, men jag har köpt ny telefon?!?! Och självklart, för första gången ever, så strular det. SÅ nu sitter jag med två telefoner som inte funkar, och kan varken ringa eller smsa. Ipso facto inte få tag på kundtjänst heller. Hrmf. Jävligt störigt om du frågar mig. Men i värsta fall får jag vänta till L kommer hem och så låna hans telefon. Det ordnar sig. Tillslut.


Duscha ska jag göra också... Hehehhe, huuu har sååååå mycket att göra! VIll slänga mig i soffan och kolla film. VILL!!! Men det ska jag inte. Jag SKA PLUGGA. Nu.


AJö 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards