blajblaj

Alla inlägg den 26 maj 2016

Av blajblaj - 26 maj 2016 08:00

Och ändå somnade jag aptidigt igår. Fattar inte. Men men.. Igår var en produktiv dag, jag bakade tacopiroger och korv stroganof till matlådor och så kom jag på vad jag ska göra som gestaltning: jag ska baka kakgubbar som får symbolisera de gamla gubbarna i patriarkatet (typ Aristoteles?!) och så ska jag bjuda alla i klassen att äta upp det. Patriarkatet alltså. Hahahha. Flummigt, jag vet. Men hela kursen är lite flummig. OCH det är sista kursen innan sommar. Dessutom pratade vi om tvärsinnlighet under en av föreläsningarna och de som föreläste menade att vi måste använda alla sinnen för att kunna uppleva verkligheten. Såååå... Heheheh. That´s it. 


Börjar dock inte förrän 9.30, vilket är skönt men också lite stressande. För eftersom jag alltid är uppe med tuppen så känner jag att jag måste göra nytta, mao skriva på texten som ska in om lite mer än en vecka. Huuu. Har börjat men har inte riktigt hjärnan med mig så det blir mest blaj. Men det blir det ju alltid. Hahah...


Mmm, längtar till helgen och Gotland. Det ska bli mysigt. Vi ska pyssla i trädgården. Rensa upp vintern och slänga bort den. KLippa gräs och rensa ogräs. Ska bli så jäkla nice. 


Det slog mig precis att jag är kär. Hahhah. Fy fan va jag inte anade att det skulle bli så. SÅ fort. Visst, jag var ganska säker på att bli ok, men så här? Bättre än ok. Bättre än bäst faktisk. Hahah. Men så är det när en är high on life. Det går ner ibland, men sen måste det oundvikligen gå upp!    NU ska jag skriva lite text. Eller nä, läsa lite bok.


Hej då!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards