blajblaj

Alla inlägg under maj 2011

Av blajblaj - 23 maj 2011 21:39

Jag är ju fattig som en kyrkråtta, men verkar inte riktigt förstå det. Idag shoppade jag en massa. Behövde verkligen ett par jeans eftersom jag inte hade några. Att dom sen "bara" kostade 400 gjorde ju att saken va biff. Ja, 400 kr är mycket för mig. Sen blev det 2 par tröjor oxå, som jag redan äääälskar.  Lite suddigt och blixtrigt men va fan. Me love.  


 Och en kofta. Som jag äääälskar. Och nya nikotinplåster. Inte direkt shopping men va fan, pengar ut är det ju oavsett. Och så en present till syster med fru. Och en jättefin plåtask  med plåster. Apbra att ha i väskan så här i skavsårstider!! OCH dom e snygga som fan. En variant är regnbågsfärgad.   Lycklig. Och ett nytt läppcerat, det va rosa, upptäckte jag när jag kom hem. Känns lite mysko, men jag får väl vänja mig.


Och usch. Försökte att inte ha plåster under dagen... Jag va så elak mot mamma, att jag har spenderat hela kvällen med att säga: förlååååt! Men hon behöver ju för sig tuffa till sig lite. Hon e faktiskt MIN mamma. Det är inte tvärt om. Men ja, jag va elak... Uscha uscha.... Ingen promenadjogg idag, men det får bli det första jag gör imorrn. Hehehehehehehehe. 

Av blajblaj - 23 maj 2011 09:56

Har precis suttit o kollat sistaminutenresor. INTE BRA. Jag vill så gärna sticka iväg en vecka, och skit samma vart. Bara bort. Dessutom är jag ledig ett par dagar nu så det skulle passa ypperligt. En resa till sicilien 1298 kr. Åka imorgon. Gaaaaahhhhhh! Jag vill. Men tydligen är jag fattig. Jättefattig. Eller... Så gör man det bara. Skiter i morgondagen och bara drar. Jag har ju jobb, så jag veeet ju att det kommer mer pengar... Huuuu, det här e svårt. Min barnsliga jag*skiter*i*allt-sida slåss mot min vuxna, ansvarsfulla och mogna-sida. Usch. Varför kan man inte bara få vara en av dom. Jämt.

Av blajblaj - 22 maj 2011 17:21

Ja.. Jag gjorde det igen. Vet inte varför. Sa till mig själv att logga ur och ge FAN. Men lyssnade jag? Nejhejdå. Varför skulle jag lyssna till min bättre sida? Jag tänker hur som helst utgå ifrån att han inte fick messet. Gah! Varför??? Dum i huvvet. Jag gör själ för mitt nick. blajblaj.

Av blajblaj - 22 maj 2011 13:14

Känner mig lite som Dumbledore just nu. I "the halfblood prince", scenen när Ron ligger i sjukhussalen, och flickvännen kommer in.. Och ja. Man måste va lite HP-nörd för att fatta helheten. Hur som helst så säger Dumbledore, typ så, det är nånting mer men jag orkar inte va petig. Oh to be young... Och så känner jag mig. Tänk att få vara typ 15-16 igen, fast med en lika välutvecklad hjärna som jag har idag.. Underbart. Herregud va mycket jag skulle göra. Ingenting annorlunda, men med mer tanke bakom. Och inte va så uptight, svartsjuk och jävlig. Fy fan, visste jag då vad jag vet nu!! Då hade det varit himmelriket på jorden. Och tänk vad man rtrodde man visste mycket när man va 18... Oj, oj, oj.. Idag VET jag att det inte var så. Idag VET jag att jag inte vet så mycket. Det får räcka så va?? Hahahaha   Ok, overload. Skit samma.


Jag måste tydligen jobba idag oxå. Det suger ju så hårt att jag inte hittar rätt obscena ord för beskrivning. 


Det verkar tungt för min vackraste S. Önskar jag kunde göra mer... Eller rättare sagt, önskar jag kunde göra något.


Nu blev jag extremt röksugen. Joggingrunda?

Av blajblaj - 21 maj 2011 18:08

Helt allvarligt. Ja. Alla har åsikter om "jordens undergång". Alla vill diskutera detta. OK. Men det räcker nu. Nej, jorden gick inte under idag. Då vet vi det. Sluta tjata FÖR HELVETE. Det händer saker i Världen. Folk dör. Det är krig. Barn blir utnyttjade. Vuxna blir torterade. I could go on and on. Snälla. Diskutera lite mer relevanta saker. FÖR HELVETE.

Av blajblaj - 21 maj 2011 10:12

Ja. Alltså min plan. Jag vet inte. Det känns mest meningslöst.. Och som att jag faller in i den här jävla Världsstressen. Jag kan inte säga att jag känner mig duktig. Jag känner mig som en duktig idiot som gör som alla andra bara för att dom gör det.


Har fortfarande inte rökt. Skippade plåstret under natten, och tog inte på det förrens jag hade gått/joggat en timme nu på morgonen. Jag vill börja röra på mig, för att märka att det gör skillnad med rökningen. Har fått för mig att det kommer gå lättare att strunta i att ta en cigg om jag har fått någon typ av "belöning".. I detta fall bättre kondis. Men ja, jag vet inte.


Ska jobba ikväll. Och imorgon kväll. Trött....  

Av blajblaj - 20 maj 2011 20:49

Tror jag Trendy äger en sån där "onepice". Eller ziperall som dom supergosiga annonserna här på bloggplatsen.se

Av blajblaj - 20 maj 2011 20:40

Jag satt precis och läste igenom en massa inlägg där borta på helgonet.. Det känns så konstigt att skriva här, där hade jag en massa som läste och här har jag ingenting. Det känns... Ja, konstigt. Inte fel, eller jobbigt eller vilket negativt laddat ord som helst. Utan.. Konstigt.


Undrar om det kommer gå över? Hur som helst är jag gaaanska säker på att inte få followers här. Min blogg är INTE: rosa, fluffig, modeinriktad, handlar om barn, handlar om ätstörning, handlar om mitt häftiga överklassliv som jag inte en har vett att uppskatta, handlar om tokroliga saker!! Iuäk. Nej min blogg har helt plötsligt blivit lite för röd. Visserligen är min politiska åsikt fruktansvärt röd, men det är inte därför. Den bara blev så.


HAHA Såg precis en sån därna i rampljuset: "jag har börjat blogga igen!! Lika stark personlighet!!" HAHAHAHAHAHAHA och namnet??? Trendy!!!! HAHAHAHA Oj, förlåt Trendy! Inget fel med dig Trendy, du är säkert en riktigt go tjej. Egentligen... Det är inte ditt fel att Världen är som den är. All lycka till dig. Trendy. 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards