blajblaj

Alla inlägg under augusti 2011

Av blajblaj - 20 augusti 2011 21:01

Va inte alls glad över middagen med familjen. Men väl där var det ganska trevligt, såklart. Det är alltid värst innan, när man i tanken, bara blåser upp det hela och liksom fastnar i negativt tänkande. Är lite ledsen över att missa rödspättan i Casa Sundström, men Jennie, du ser till att spara lite till mig va, trots att pappa Sven blev arg???   


Fick en Tobleronepåse av föräldrarna, den är nästan slut. Jag e så kass   skulle ju va lite nyttig och träna och så.. Hehehhe larver. Nä nu blire toblerone för hela slanten, nja halva, det blir Gilmore Girls för resten...     

Av blajblaj - 20 augusti 2011 13:08

Har inte gjort många knop idag. Sov till typ halv tio, sen jogga en halvtimme, laga lite soppa till frukost, och har kollat lite Gilmore Girls. Ja, just det, duschat och klätt på mig har jag ju gjort oxå!! Hahahahh, usch känner mig lite värdelös.  


Gahhh bad hairday PÅ RIKTIGT. Jag hatar nytvättat hår. Usch nu fick jag en sån där, lowpoint igen. Det e ta mig fan jobbigt. Skulle önska man slapp sånt. Usch.  

Av blajblaj - 20 augusti 2011 01:05

Idag var en bra dag, helt enkelt.     Krystat??? Nä, hur så? Hhehehheeh Snyggosar is the answer. Det är bara fan vad det ska regna, lite jobbigt att ta sig hem, men tack gode gud för ponchon. Fan jag skulle tvingat mammamuuu att kort, för fan.   Hahahaha vi får ta det nästa gång!


Nu e det dags att krypa till sängs. Mmmmums. Imorgon kan jag sova ut med GOTT samvete.     

Av blajblaj - 18 augusti 2011 21:59

Jag ger upp. Jag skiter i, ok? Godnatt.

Av blajblaj - 18 augusti 2011 06:51

Vafan är det med det här med "frågestund"?? Jag fattar inte grejen: "Jag har frågestund, fråga vad du vill!" Hmmm. Jag fattar att dom här småtjejerna är just det, SMÅ, men va fan. Har inte hela blogg-grejen blivit lite... Jag vet inte. Jag gör det ju själv, minus frågestunder då, så jag borde kanske inte döma. Det bästa är när dom skriver som om dom har typ tusentals läsare. Hahahaha: Godmorgon alla mina bloggläsare, idag ska jag leka med madde. Hej då. Underbart, jag önskar jag var 12 igen.   


Jag skiter i att Kronprinsessan ska ha barn. Stackars unge.


Filmtips: How to train your dragon! Underbar. Mmmums, love, love, love!!


Jag måste sluta obsessa runt Breivik. Jag är morbidt fascinerad av hela grejen, jag gråter när jag läser om offren och dom anhöriga, och jag mår fysiskt illa när jag ser bilder på honom. Herregud. Måste sluta läsa tidningarna. Huuu.    

Av blajblaj - 17 augusti 2011 17:14

Jag borde ringa mormor. Jag borde ringa mamma. Jag borde ringa pappa. Jag borde ringa ........ på uniflex. Jag borde kolla jobbmailen. Jag borde sluta äta skräp. Jag borde sluta äta dom ofantliga mängder med skräp som jag trycker i mig hela jävla tiden. Jag borde boka tid hos läkaren. Jag borde göra rent här hemma. Jag borde fixa/sy nya gardiner. Jag borde ringa Jennie!! Fan, jag borde så mycket. Jag borde och måste. "Borde" och "måste" är jävla sattygsord som inte BORDE få finnas. Jävla skitpms. Det måste finnas nån diagnos på det här. Jag känner mig som om jag ligger på botten av en jättemörk, jättekall, jättestor och jätteäcklig tunna. Och det spelar ingen roll hur mycket jag ropar för det finns INGEN som hör ändå. Ingen kan höra, för jag e stum. Det som kommer ut låter inte som det gör i mitt huvud. Och tro det eller ej, det är VÄRST under pms:en. Uäk. Det blev helt plötsligt en dålig dag. Vet inte, kanske har lite att göra med mina 3 timmars sömn. Inte vet jag.  


Jag tror jag MÅSTE lägga mig en liten sväng. Jag BORDE nog det. Förlåt alla, jag ringer snart. Snart...  


  

Av blajblaj - 17 augusti 2011 07:15

Som vanligt känner jag mig inte JÄTTEtrött. Det kommer väl sen, när jag e på väg hem, eller nåt...   Ganska skönt att få börja vid den här tiden dock, allt fixat när man kommer, bara att kliva in, ladda upp en stor tallrik med egg&bacon och sen sitta och slösurfa. Visserligen har jag sjukt dåligt betalt, men va fan, jag behöver inte direkt anstränga mig. Ok, 1 dag till. Eller ja, 2 då, om man måste räkna idag, men jag tycker inte jag behöver det eftersom det allra värsta är över: komma upp ur sängen.   


Inte en enda kvinna än. Galen värld vi lever i.   


Det känns så skumt, det är en tanke, eller en.. Jag vet inte hur jag ska formulera mig, men det är någonting som börjar ta form i min hjärna. En framtidssyn, kan man kalla det. Jag börjar se lite tydligare vad jag vill ha ut av livet. Undrar om det har med min distinkta ålder att göra...?   Hur som helst känns det bra. Lite stressande, men bra.

Av blajblaj - 16 augusti 2011 19:04

Huuu, jag kommer jobba ihjäl mig. Jag som inte skulle jobba mer på hotellet. Hmm, men ja, ja, pengar måste man ju tydligen ha, och det är lite si och så med Uniflex.   Men rundpass e inte kul. Inte kul alls. Fast jag får komma in klockan sju istället för 05:45, det duger åt mig.


Gud så trött jag är.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards