blajblaj

Alla inlägg under juli 2012

Av blajblaj - 1 juli 2012 19:32

Alltså... Jag har handlat. Och fixat lite åt morrmorr. Och bakat lite paj, som blev CEEEEPEEEgott. Och så typ kollat film. Och typ målat naglarna. Och typ överpackat mig. Hehehehhe som vanligt. Men den här gången riskerar jag ju inte att behöva slänga något på nån flygplats så jag tror det e ok att överpacka??   Tåget går 10.21 imorgon bitti, så jag drar härifrån vid 9.00 Och Steeeen, jag är framme 12.45 Fy fan va gött det ska bli! Längtar.
Har fixat hem lite film oxå, så jag kan underhålla mig på tåget. Woooop.


Och nästa vecka, alltså den som kommer sen, v. 28, har jag sjukt mycket att stå i. Morrmorr fyller 75 och från mig får hon, smörgåstårta och bullar i present. Som jag gör själv alltså. Till festen. Det e väl nice. Tror jag åker hem från K-Stad på söndan, får ta en ordentlig planeringsdag med danskjäveln på måndan, ut till landet måndag kväll, eller tisdag morgon, och sen tillbaka hem på fredagen för att göra tårtorna, och duka och så... Fan Steeen kan inte du hänka?? Vi lever white-trash-trailor-park-life ett par dagar??


Ok snart sova.

Av blajblaj - 1 juli 2012 06:56

Efter lite detektivande tror jag att jag kan vara lugn. Än så länge. Fan.

Av blajblaj - 1 juli 2012 06:14

Fattar inte hur det kan bli så här illa. Jag menar. Det är ju MIN säng. Min säng som jag älskar och som jag, tills nu har trott, älskar mig tillbaka! Det borde inte bli så här. Allt jag hoppas på nu är att det går över. Att det är en tillfällig svacka som vi kan överkomma.


VARFÖR vaknar jag så tidigt??? Jag kan ju inte göra ett skiiiit av det jag vill. För resten av Världen SOVER. Mmmmm. SOVER. Fan.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards