blajblaj

Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av blajblaj - 3 augusti 2012 12:25

Jag har ont. Och livet känns ganska trist. Gårdagen, tillika födelsedagen, tillbringades med magont, följt av magont etc följt av sängliggande följt av samtal till sjukvårdsupplysningen som tyckte att akuten lät som ett skitcoolt ställe att spendera sin 31:a födelsedag på. Sagt och gjort. Nu har jag ingen spiral längre. Jag orkar inte gå in på obehagliga detaljer men jag äter 2 typer av antibiotika och har fått ordinerat nåt monsterpiller som ska se till att det blir bra inne i livmordern. Fy fan vilket äckligt namn egentligen? Låter jävligt andligt och nästan typ.. Religiöst! Heheh, från o med nu heter den i min värld bara det latinska namnet: Uterus. Så i alla fall ligger jag i sängen, grinar och slumrar om vartannat. Det gör nämligen jävligt ont. Håll tummarna att det hjälper bara.


Det blev visst inte så mycket pride för mig i år...


Nu orkar jag inte skriva mer.. Imorrn kanske.. Over n´out

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards