blajblaj

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av blajblaj - 15 augusti 2012 21:56

är antalet timmar jag har jobabt idag. Mmmm. E gaaaanska sleten nu. Imorrn måste jag hem DIREKT efter jobbet och rensa utav bara helvete. Sen är det ju fredag och då åker jag ju till Karlstad direkt efter jobbet. Hinner inte riktigt! Hahhaah, men jag måste ju. Soffan kommer.   


Nu: snabb dusch. Sen: Sova. Måste upp snart, eftersom jag börjar 7 imorrn igen.. Uäk.


Gonatt då.

Av blajblaj - 15 augusti 2012 05:22

Och det beror på att jag sov som ett cep. Jag börjar ana ett liiiitet samband. Och jag vet... Jag vet. Därför har jag börjat läsa Mia Törnblom igen. Fy fan va bra hon e. Hon säger det vi redan borde veta, men utan att vara pretto och helt utan prestige. Jag gillar henne. Jag tror det kommer bli bra. För man behöver ju egentligen bara komma ihåg att man har 1 liv och att man bör leva det för sin egen skull. Som sagt, lite klyschigt och lite pretto, men jävligt sant.


Och idag blir det långpanna. Men det e ok. Jag nästan längtar efter att få komma igång och låta det bli höst! Jag gillar hösten. Jag måste nog ta mig till skansen nån dag. Kanske ska invänta P och tvinga med honom dit, hmmm.. Hehhehe vi får se.


Köpte 3 st tröjor igår på h&m, och det kommer bli riktigt favvisar. Älskar när man köper saker utan att prova, hoppas på det bästa och det bästa verkligen sker! Hahhah. Underbart.


Nä dags och put on the face. Vi hörs ikväll.   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards