blajblaj

Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av blajblaj - 21 augusti 2012 18:45

Satte inte igång datorn förrän nu... Innan dess har jag varit 2 gånger till förrådet och 1 gång till grovsopprummet. Men det va en stor gång. Ja alltså jag hade mycket att bära på. Heheh.. Nu e det lite elektriska grejer som ska slängas men, det känns som om.. Eller? Jag såg ju för sig att det var slängt sånt i grovrummet. Hmmm. Kanske det, kanske det.. Måste kolla med P om han vill ha skrivaren, annars ryker den.    


Ok, ska ha tvättstugan om 10 min, men jag glömde såklart jobbkläderna så egentligen känns det rätt så onödigt.. Ja förutom att jag börjar få ont om trosor   Hehhe eller nee, inte egentligen, men jag har bara såna som jag inte gillar.. Hahhah. Vilket JÄVLA I-landsproblem. Galet.



Tänkte äta falukorv och stekt ägg idag. Kan funka.


Vi får se om vi hörs mer idag. Tjoss!

Av blajblaj - 21 augusti 2012 05:29

Jävlar va jobbigt det va att gå upp vid den här tiden då?! Fan asså. Men det betyder ju bara att jag får gå hem tidigare! Heheheh.. Usch för så jävla positiv! Haha...


Idag blir det tvätt, rens och städ. Och jag SKA fan inte ens sätta på datorn. Det e den som gör att man inte kommer igång!   


Idag är en bra dag.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards