blajblaj

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av blajblaj - 26 augusti 2012 11:56

Och jag har redan hunnit mysa, jogga skogsrundan och bakat bröd. På en jävla söndag! Hahaha. Mmm, Jag e sån. JÄVLIGT hurtig. Dessutom va jag ute igår. Åh va jag älskar att vara nykter. Det e ta mig fan awsome. 


Idag ska jag ut på landet. Gräset måste klippas och rabatten måste rensas.    Det ska faktiskt bli jävligt gött att komma ut. Jag har liksom inte haft tid att åka dit. Och ta mig fan jag tror jag tar badkläder med mig.   


Nu ska vi äta frukost. Nybakade franskbullar med massor av smör och ost. Mmmmmums.

Av blajblaj - 26 augusti 2012 00:50

Har sett Gehenna för första gången i mitt liv. Det va bra. Det var faktiskt mer än bra. Det va grymt. Minus för lokalen som hade noll luftkonditionering. Det va så jävla hett och fuktigt att det blev blött på huden. All hud. Men men.. Bra var det hur som helst. Kul att träffa massa Karlstadfolk i stan. Hehehhe. 


E inte särskillt trött. Kaaan bero på dom 2 red bull:en jag drack. Hmm. Fattar inte att jag gör´t. Insåg ju det redan på Putte i Parken att det sög, men likt förbannat var jag där idag igen. Huuuu. Men det e liksom det första som kommer till mig när det inte finns Jever Fun. Hahahah. Tråkigt. Men sant.


Godnatt

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards