blajblaj

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av blajblaj - 11 mars 2013 04:58

Nu förstår jag. Jag hamnade av en slump in på en liten tjejs sida, hon hade lagt upp nåt videodagboksklipp eller nåt. Hon såg ut att vara kanske 12-14, och jag skäms för att säga det men min första tanke var: Men vafaaaaan!?!? Ännu en som gör bort sig genom att tro att den är filmstjärna bara för att den finns på en video... Men så scrollade jag direkt ned till slutet av sidan, (utan att se på videon) och där står kommentarerna. "DITT STÖRSTA FAN" har skrivit: Asså, bara sluta blogga! Du gör bort dig!!!! Och du e ful som stryk. Jag skämdes som en hund och vill genast peppa Olivia (som tjejen heter) till att ALDRIG någonsin ändra på sig och fortsätta tro att hon är filmstjärna! Vilket jag oxå gjorde och det tycker jag du kan göra oxå:


http://gussie.bloggplatsen.se/2013/03/10/9576717-hej/


Jag lovar att försöka att aldrig mer döma utan att veta. Och så får man ju komma ihåg att Olivias svar till "Ditt största fan" är helt jävla sant: om jag tycker en blogg eller liknande är, tråkig, dålig, larvig, ful eller va fan som helst så kan jag ju bara: SLUTA LÄSA den. Bah. Så jävla enkelt, coh tack Olivia för att du påminde mig!


Så. Idag ska jag visst jobba, efter ett uppehåll på en hel vecka. Usch, jag vill verkligen inte. Jag kommer inte orka spanjorens tjat om hur mycket han har fått jobba hela veckan. Jag kommer inte orka allt meseri och  jag kommer inte orka. Jag vill inte gå dit. Och jag har jättebråttom.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards