blajblaj

Alla inlägg den 23 mars 2013

Av blajblaj - 23 mars 2013 18:22

Ja asså, idag har vi hunnit massor. Jag gick upp halv åtta imorse och tag i lite disk som fanns kvar från veckan. Det är normalt P:s jobb men, ja, man kan ju va lite snäll ibland. Hehe... Sen kollade jag lite project runway samtidigt som jag virkade och väntade på att klockan skulle bli närmare nio för att kunna gå och handla frukost. Vilket jag oxå gjorde. Klockan nio då. Hahah... Sen, åkte vi till sickla för min tid hos optikern. Mmm. Jag ska få glasögon!   No More Headache!! Wooop. Dom hade nåt specialpris med 2 för 1 så det blev ett rött par och ett blått. Kommer få dom om ca. 14 dagar. Känns helt absurt, har velat ha glasögon jättelänge och nu när jag får vill jag inte längre. Hhahhaha.. Men, men, jag vänjer mig nog och troligtvis blir jag av med huvvevärken så det kommer ju bli awsome. Men jävlar va svårt det var att välja, det finns ju miljarderbiljarderstriljonersmiljoner sorter och färger. Ja. Jag överdriver men det är bara för att det var så svårt. 


Sen köpte jag på mig en massa grejer till arbetsproverna och sen åkte vi till forum och köpte ännu mer grejer till arbetsproverna och en present till P:s systerson som fyller/ska fylla/har fyllt 7 år. Sen åkte vi hem. Va hemma ett par timmar och sen vidare till nämda syster och systers son för kalas. Nu har vi nästan nyss kommit hem och jag har tagit itu med arbetsproverna igen. Huu. Det kommer bli svårt att hinna. Men men.. Det ordnar sig:

            


Är lite irriterad på filosfiläraren, han har fortfarande inte svarat mig ang. om jag är godkänd eller inte. Det gör mig ju nervös och lite pessimistisk och jag tänker att jag har gjort allt i onödan. Men, det e samma sak där, den som lever får se.


Nu ska Jag fortsätta virka och sen sak vi gå och köpa thaimat. Mums.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards