blajblaj

Alla inlägg den 26 mars 2013

Av blajblaj - 26 mars 2013 06:54

Det verkar som om bloggplatsen tänker börja jävlas igen?!


Kom i alla fall upp en timme tidigare än jag måste, och har spenderat den med lite virkning and such. Dessvärre gör det cepeont i min handled så jag måste pausa hela tiden.


Igår åkte jag förbi Panduro på väg hem och köpte lite mer gipsbindor och lite garn. Och sen gjorde jag det här:       Det e så jävla kul med gips. Jag vet inte alls varför jag inte har hållt på med det tidigare... Hahahha.. Kul. 


Vill bara vara hemma idag och kladda och skoja. Hrmf. Men, men, om jag blir lärare, nej, NÄR jag blir lärare kommer jag få göra sånt här skojsigt hela dagarna, jämt och ständigt. Mmmm. Låt det vara min morot.


Idag jobbar jag sent så jag är väl hemma vid halv åtta ikväll. Bläk. Mmmm, snart Malta. Ja just ja, jag ska ju för fan klippa mig imorrn. Hehheeh, det kommer förhoppningsvis bli alldeles underbart. Jag hoppas bara jag får en person som har lite ideér och inte är så jävla feg. Jag vill ha vad som helst. Ok, inte en mullet kanske, men nästan vad som helst i alla fall. Hehehhe Vi får se hur det går, lägger upp bildbevis imorrn.   


Ok, nu ska jag väl göra mig iordning eller nåt.. HEjd å

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards