blajblaj

Alla inlägg den 13 mars 2013

Hej

Av blajblaj - 13 mars 2013 04:55

Jag har några bra nyheter.


1) På fredag ska jag till Karlstad för årets filmfestival, och jag kommer kunna åka tidigare än jag trodde. Tack vare att vi har 2 grupper som kommer sluta efter lunch! ( Dom är bokade till 17.00 )

2) Jag har insett att det är bara bra och fint att få fortsätta till december, för jag menar.. Herregud, jag kommer ju söka konstfack nu, men jag kommer ju inte komma in. Och då vet jag vad jag ska göra hela hösten! Och hinner plugga upp betygen utan stress. OCH hinner ha jobbat över 2 år, så när jag väl blir uppsgäd om ytterligare ett halvår har jag rätt till avgångsvederlaget. Woop. Och vem vet, det kanske är lättare att "omplacera"/hitta lösningar för bara 2 personer ( jag och bokningschefen, som är dom enda två som kommer få vara kvar ) jämfört med att hitta jobb till 10 personer som vi är nu. Det kommer bli bra.

3) Nu är det bara 42 dagar kvar till Malta!


OCh idag hade jag tänkt träna, men jag ska både ha tvättstugan kl 19.00 och hjälpa mormor handla. Och äffären stänger ju 20 så det e ju skönt att få det avklarat innan tvätten. Det är lite surt för jag och syster ska åka dit imorgon också, för att städa, och egentligen hade det ju varit fint om jag hade kunnat handla i anslutnig till det. Men, ja. Man kan inte alltid få som man vill och när det handlar om mormor kan man det aldrig. Heheheh...


Dags att sminka mig. Och så jobbe förståss. Bläk.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards