blajblaj

Alla inlägg den 30 mars 2013

Av blajblaj - 30 mars 2013 09:23

Ja förlåt, men jag älskar att vara långledig. Ledighet är ta mig fan meningen med livet.


Dessvärre har jag fått en jävla nackspärr som håller på att göra mig galen, och som dessutom väckte mig klockan 7 imorse. Men, ja.. Jag vill ju gå upp tidigt oavsett så... Heheheh!


Tänkte uppdatera arbetsproverna lite:   Det tar sig, trots skev-& fulhet hahah...       OCh så gipset då. Mmmm. Det e. SÅ. JÄVLA. KUL. På den sista bilden är ena sidan lite slipad. Ska bara slipa klart den idag, se om jag behöver bättra på nåt hål, och imorrn... MÅÅÅÅLAAAAA!!! Woohooo! 


OCh idag är det påskmiddag hos syster. Vi kom överens om att göra den tillsammans och att vara hemma hos dom, eftersom det finns bättre med plats där. Föräldrarna tar med mormor och kommer vid 18-tiden och det kommer nog bli cepetrevligt som vanligt.   


Jag är så jävla glad över min mössa att jag tänker slänga upp 2 bilder till:     Hahhaha... Snygg och snyggast.


Hej då

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards