blajblaj

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av blajblaj - 14 mars 2013 19:52

Har visserligen varit och städat hos mormor, fått mig lite goda skratt med syster och nämnda dansk, så jag klagar inte. Så mycket. Men det var liksom... Det var liksom helt mörkt och tomt... Typ. Och det värsta e att jag har hunnit börja tänka att jag inte kommer kunna somna. Och vad händer då? Jävla självuppfyllande profetia är vad det är. Ok. Ska sluta nu.. Men jag saknar P. Okej? Puh...


Middag äts vid datorn, as we speak. Och den fixades på 3 min. Blodpudding. Och, ja ja ja, du får uscha och ojja hur mycket du vill men jag gillar´t! Hahahah, faktiskt!   Och jag gör den som den blodpudding man fick i skolan: tunna tunna skivor som är, liksom knaperstekta! Hahahahh, mmmmmmums. Och så massor med lingonsylt. Mums.


Ok, det HÄR är anledningen till att jag älskar 50´cent: you should´nt throw stones if you live in a glashouse, and if you gotta a glasjaw, you should watch your mouth, cus´ i´ll brake your face. Hhahahha, fanFUCKINGtastic.    Att oxå Mr Marshall Matters är med gör inte låten sämre om man säger så. Hrmf.


Nu ska jag kolla om det finns nåt att ladda hem, och sen ska jag packa lite och sen ska jag virka lite och sen ska jag spela lite. Och N gav mig extra sovmorgon imorrn. SÅ jag kunde komma till 10... Mmmums. Det lär behövas om sömnen håller sig borta.


Gonatt






Av blajblaj - 14 mars 2013 06:30

Läste mitt senaste inlägg och ser sjukt många stavfel! Hhahaha, ÄFFÄREN? UPPSGÄD? ANSLUTNIG? Ja ja vad är en bal på slottet? Allt.


Idag åker P till Karlstad, det betyder att jag måste sova ensam inatt. Mmm, jag vet vad ni tänker: jävla larv, inga problem att sova ensam EN NATT. Men jo. Problem. Jag vill nämligen sova med P. Hahahah! Och så ska vi ju vara lite på 2 olika håll under helgen... Eller, ja vi får väl se. Han lär ju festa fredag och sen kanske han inte står ut utan mig? Hahahahah... Vi får se   


Och så ska man ju jobba 2 dagar till. Det känns som fredag eftersom P åker idag. Men det är det ju inte. Fan. MEN SEN! Blire Karlstad och filmfestival. Jag är grymt nöjd med det! Grymt nöjd. Att jag fick tag på snyggbiljetter till tåget för tot. 120 spänn tur/retur gör mig ingenting heller. Sittplats ingår   


Ok, lite mer kaffe och sen lite smink. Sen får det fan duga. Over n´out

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards