blajblaj

Alla inlägg den 27 mars 2013

Av blajblaj - 27 mars 2013 21:19

Jag e lite besviken.. Eller inte besviken, snarare lite: jaha. Bild kommer imorrn. Go´natt

Av blajblaj - 27 mars 2013 05:14

   Ohhh, jag e så peppad. Och ja gkommer bli så jääääävla besviken om jag får en sån där.. Du vet: (med släpning nasal stockholmsröst) Men huuuuur vill du haaaaaa det daaaaa???? Önska mig lycka till.


Idag har jag dessutom planerat att ta ett senare tåg, främst för att jag släppte spanjoren en timme tidigt igår, men kunde själv inte gå förrän 18.00 Men oxå för att jag HINNER. Det ordnar sig, det e sista veckan med bistron och  I COULD`NT CARE LESS. Och oxå för att när jag tappade bort påsen, insåg jag ju att jag hann BÄTTRE när jag tog det senare tåget för att jag slipper stå och vänta på centralen. Och är ändå på jobbet kl 07.00 VIlket är tiden jag börjar på. Haha...


Jag har oxå börjat med solskyddsfaktor! Yey, det är liksom mitt första vårtecken (minus vårdepressione som smyger fram) att jag behöver börja använda solskyddet för att inte bli en liten prickig körv, av allt jävla soleksem som kommer. Bläk. 


Och den jävla nackspärren. Den liksom bara molar litegrann, och finns därinne men liksom inte helt. Ja, ja.. SKa väl inte klaga. Snart är man ju ledig i 4 dagar. Mmmmums.


Senaste från arbetsproverna:        Min alldeles egna lilla JIGSAW hhahah...


Virkningen går inge vidare, den blir skev och ful, men.. Ja, försent att börja om. Jag tänker att det blir bättre när jag får den stoppad. Då kan man forma den lite, genom att stoppa den riktigt hårt. Mmmm.. Det löser sig.


Nä ska fixa mig det sista. Kommer med bilder på min nya frilla ikväll!! WooopWooop!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards