blajblaj

Alla inlägg den 31 mars 2013

Av blajblaj - 31 mars 2013 13:52

Jag har köpt 2 par nästan exakt likadan glajjer. Mmmm, hur smart e det? Kunde jag inte tänkt två olika former? Kunde jag inte tänkt solglajjer? Kunde jag inte ha... TÄNKT? Ok... Men va fan, jag e inte den som e den, här ska ni få se på dumheten...

Dom röda:   Och dom blå:    Och ja. Jag är fröken poser 2013. Höhöhöhöh.... MEn va fan.. EXAKT likajävladana. DUMT.


Nu ska jag färga håret. För inte nog med att jag behöver galjjer, jag har gråa hår oxå. Uäk.


Sen ska jag slipa och förhoppningsvis måla. Mmmmums.



Av blajblaj - 31 mars 2013 10:36

Utan även sista mars. Det betyder, att trots -10 grader på nätterna och enorma snöhögar överallt, så är det VÅR. Underbart, jobbigt och lite ledsamt. Ja, alltså, du vet.. Jag e ju sån.


Idag ska jag fixa med arbetsproverna, hann inte slipa färdigt igår så det får bli idag. Men man är ju för fan ledig imorrn, så jag kan måla då. Eller ikväll... Får se hur det går. Måset göra lite mormorhjälp idag, men det ordnar sig. Ska se om vi kan åka iväg och hämta min glajjer oxå!? Iiiiiiihhhh. Man vill bara ha det man inte kan få. Har du hört den?   


Nä nu ska jag väcka P och så se om vi ska ta oss nånstans. Hehehhe.. Over n´out

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards