blajblaj

Alla inlägg den 1 december 2014

Av blajblaj - 1 december 2014 07:51

Helt seriöst! Jag har lyssnat på den här låten lite då och då och tyckt att den är jättebra. Jag antar att det är få av er som håller med, MEN. NU har jag sett videon, och jag ta mig fan DÖR. Världens mest suggestiva jävla video, jag kan inte sluta titta på den. AJ FAKKIN LOVE IT. Som en skräckfilm, fast i en sorts dansversion, med inslag av exorsism. mums.


Och den här. Samma sak. Kan inte sluta. Kan inte sluta känna igen mig från förr. Ge mig mer, mer, mer.. Inte nödvändigtvis lika kärleksfull känsla som den första dock.

OCh en den här är en riktigt favorit just nu. Jag bara gillar den. Jag gillar den skarpt. Den gör mig glad.

Nu ska jag sticka över till mormor och lämna tvätt, sen en snabb sväng till Nacka Forum för att köpa silverfärg/spray till min aphäftiga bil som kommer se ut som en haj. Mmm. HAJ. WooopWoop!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards