blajblaj

Alla inlägg den 9 december 2014

Av blajblaj - 9 december 2014 16:34

Har jobbat hårt idag. Målat en massa gröna rutor faktiskt. Mmmm.. Det ska bli en sån här:



http://www.roligaprylar.se/Minecraft-Creeper-Head.html

Ska ha det som min microundersökning, som ska vara klar på fredag. Tänkte snöa in på merch, och då speciellt till spel och ännu mer speciellt: till Minecraft. Mums. Jag spelar inte det själv, men jag är ju ett stort fan av både sims och diverse strategispel så jag fattar tjusningen. Bygga saker, fajtas lite och så vidare... Så jag ska kolla lite vad fan det är vi konsumerar och vad det kostar... Typ det här "huvvet" kostar 179:- Mmmm, du läste rätt. Är du sugen är det bara att gå in på länken.


Och så hände nåt knas med mitt huvud idag, alltås mitt riktiga huvud. Hade en toffs mitt på som jag efter ett par timmar tänkte, nä nu vill jag inte ha så längre. Tog ut den och så gjorde det så där ont i hårbotten, ni vet, som det gör när man har haft toffs för länge.. Inget konstigt med det (förutom att jag bara hade haft toffsen ett par timmar, så brukar det bli efter en hel dag), men det konstiga är att det nu, typ 5 timmar senare fortfarande gör svinont. Och det har eskalerat. Det gör mycket ondare nu än när jag precis tog ut den. Har aldrig kännt så här förut, det är liksom som att hårstrårna ligger åt "fel" håll. Huuu, jag ber till gudarna att det går över. Snarast.


Försöker hitta en visa av Cornelis, men den verkar inte finnas på youtube, hrmf. Jag vill att ni ska höra den, men ja.. Äsch, ni vill säkert inte ens höra den, heheheh.. SKit samma. Den heter Samba för pomperipossa och jag tycker den är rykande aktuell i dagens politiska situation i Sverige. Men... Ja.  


Nu ska jag duscha och tvätta håret, då kanske det blir bättre? Ajöss

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards