blajblaj

Alla inlägg den 3 december 2014

Av blajblaj - 3 december 2014 16:43

Säger moderatjävlarna att alliansen ska samarbeta med SD? Alltså jag menar inte att någon sagt det rakt ut MEN dom säger bara "vi måste hitta andra vägar" öhhh! Va?

Av blajblaj - 3 december 2014 16:19

Jag har inte bloggat idag, på grund av rådande regeringskris. Efter en timmes pluggande imorse har jag suttit klistrad vid tv:n och följt budgettdebatten i riksdagen. Alldeles nyss var det röstning, där (som väntat) Stefan Löfvens förslag röstades ned, och alliansens förslag godtogs med hjälp av SD.


Skit.


Igår pratade jag och P om möjligheten att byta land. Förslagsvis till något av de länder jag skrev om i somras (det enda jag minns just nu är Costa Rica).


Om ca 10 minuter ska Stefan Löfven hålla presskonferens. Då får vi veta hur socialdemokraterna tänker. Huuu... Jag vill inte rösta igen. Jag hoppas han avgår. Elle nej, jag hoppas han sitter en månad till och sen utlyser nyval. Eller nej, jag hoppas han avgår. Eller nej, jag hoppas! Gaaah. Pest eller kolera är bara förnamnet.


Jag återkommer. Ajö

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards