blajblaj

Alla inlägg den 2 december 2014

Av blajblaj - 2 december 2014 08:38

Jag insåg (efter att jag hade lagt upp den) att det var en lista jag länkade till igår på låten med Sia. Mmm, det gör inte så mycket för jag upptäckte att jag gillade den listan. Så den får va kvar. Idag upptäckte jag att det finns ytterligare en video med samma låt, och den är om möjligt ännu bättre:

Så ni får helt enkelt den en gång till, fast lite annorlunda. Heheh.... Och vill man skratta lite kan man kolla Jim Carrey göra paradoi! Hahaha...


Syster har fått magsjuka och nu är jag livrädd att jag ska åka på nåt. Inte för att jag tror det men, herregud, jag VILL INTE. Jag får ångest bara av att tänka på det. Natten mot måndag, kräk och bajs. Nu har hon smittat sin fru också, så natten mot idag fick hon känna på kräk och bajs. Huuu. Jag är rädd.Hoppas bara hon inte smittar mig, vi ska ju till Danmark på fredag!


Idag har vi också redovisning av "bilen"... Den blev helt ok

  Jag kallar den: Silverfisken. Snabb som fan, and damn near impossible to stop. Hahhaha... The win is mine.


Skön jävla vecka vi har:



Måndag - Självstudier workshop 4

Tisadg - Redovisning halvdag 13-16

Onsdag - Självstudier

Torsdag - redovisning minintentamen halvdag 13-16

Fredag - Självstudier.


Mmmmm.... Nu ska jag fixa den där jäkla minitentan. Jag har valt att koncentrera mig på konsumtionssamhället och då speciellt kvinnornas del, och det historiska. Mums. Föredrag på 15 min. Blir great det.


Hej då.



 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards