blajblaj

Alla inlägg den 5 december 2014

Av blajblaj - 5 december 2014 07:57

WoopWooop!! Äntligen. Dessutom inget direkt att ta mig för i skolan. Har handledning inför sista grejen nästa vecka på måndag, och innan dess har jag ingen aning om vad jag ska göra. Nåt som har med konsumtionssamhället att göra tror jag? Men vad? Ingen aning.


Och så blir det ju Danmark. ALLA julklappar skall inhandlas, efersom jag varit så sjukt fattig den här hösten. Inget har jag kunnat köpa och det är superduperskittråkigt. MEN... Ingen fara på taket. Jultomten kommer i år oxå.   


En annan störig sak, är att mitt jäkla internet strular. Datorn hittar liksom inte det trådlösa och då måste jag koppla upp mig på det mobila och eftersom det har varit meck vill jag helst inte använda det! För då kommer det nån jävla monsterräkning igen och då blir det ledsamt. Är som sagt tillräckligt fattig som det är. Så nu skriver jag upp exakt hur länge jag är online med stickan, och så får jag väl stämma av med räkningen sen. Hrmf.


Ska ta och packa ner det sista och sen invänta att systern kommer. Kanske ta hem nån film, eller spel eller nåt, eftersom hon tydligen måste jobba på båten. Hehehe, har ju alltid Harry Potter annars. Det e lite störigt, för jag fick huvudvärk igår, och inser att den är lite kvar idag. Hmm, inte bra. Men TREO är med så det ordanr sig väl det med.


Ok, verkar som jag har lite resfeber så jag tar och avslutar här. FÅr se om jag kan blogga nåt under helgen, annrs blir uppdatering på måndag. Woooohoooo!!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards