blajblaj

Alla inlägg den 15 december 2014

Av blajblaj - 15 december 2014 16:48

Jag skrev imorse men loggades ur och hann inte annat än att kopiera, så jag klistrar in det nu istället: 


Idag börjar en ny kurs, en sån där vetenskaplig läs- & skrivkurs. Mums. Har längtat efter en sån. Men det ger en intensiv första vecka, med både föreläsningar och seminarium (som jag inte förstår än så länge). Men sen är det självstudier ända fram till 7:e januari. YEY!!!!! Dessutom är P ledig exakt lika länge! Och vi har en så sjukt trevlig ledighet planerad:

 

1. 24 dec: Julafton hemma hos systerbyster, jag får fira med P för första gången! Woohoo!

2. 25 dec: Juldagen hemma hos mormor, klassiskt danskt smörgårdsbord, mums.

3. 26 dec: Packa in bilen och dra till Karlstad, med ett första stopp i Skåre, hos P:s syster, där vi bor en natt med en spelningskväll i stan.

4. 27:e dec Packa in oss i bilen och dra till P:s pappa (som jag inte minns riktigt vart han bor, är lite dålig på sånt där) och så sova där en natt.

5. 28:e dec Tillbaka till Karlstad och checka in på Elite Stadshotellet och sova där i 3 nätter! Mums

6: 31:a dec...

 

...Och där hann jag inte mer. Men som sagt jag kan ju fortsätta nu:

 

6. 31:a dec checka in i casa LiiiiisaSamulesson, och sova där 2 nätter

7. 2:a jan Packa in oss i bilen och åka till P:s mamma som bor i Dals långed och sova där en natt.  

8. 3:e jan In i bilen och dra till Linneberget och min syster med fru som är i sitt extrahus.  Sova där 1 eller max 2 nätter och sen...

9. Åka hem!

 

Hur galen roadtrip är inte det??? Jag är sjukt peppad och galet sugen. VIll ha ledigt NUUUU! Men först. JULAFTON och JULDAGEN. HErrgejävlagud va bra avslut på året jag får. Mums.

 

Har laddat hem webbläsaren opera också. Är så trött på det där jäkla viruset som är ta mig fan omöjligt att få bort från firefox, och dessutom evinnerligt trött på jävla skitexplorer som bara segar sig och inte alls vill samarbeta, och dessutom är fult som fan att titta på. Hittills (ca 17 min in i användandet av opera) är jag huuur nöjd som helst. Det är snyggt, snabbt och lättförståeligt. Snabbmenyer och bookmarks som verkar mycket lättskötta. Hur bra som helst. Men jag får väl ta det lite lugnt, saker som verkar för bra för att vara sanna, är oftast det. Hahahh....

 

Har verkligen känt av min begynnande förkylning idag. Den kommer säkert bryta ut lagom till helgen, men va fan Jag har allt hemma så det är bara att gilla läget. Ska skriva ut en massa papper imorrn också så är jag förberedd med skolarbetet också. 

 

Nä nu räcker det för idag tror jag. Ska laga lite tacos, och sen hänka på P till biltema och så förhoppningsvis kvällsfika hos Tia. Blir bra det.... Ajöss

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards