blajblaj

Alla inlägg den 16 december 2014

Av blajblaj - 16 december 2014 07:05

Jag trodde ju jag kunde kurera mig genom att va hemma i fredags. Ack så fel jag hade. OCh inte nog med det, jag har gjort det förr. Varit hemma för tidigt i en förkylning... Det är så dumt och hjälper ingen. Nu kommer jag få rest på förra kursen och dessutom kanske missa nåt från denna kursen?? Och fy faaaan va jag hatar att vara förkyld. Snoret, nysningarna, kliet/svidet i halsen, hostan, muskelsmärtan. Bläk. Men nog om det. Kan ju inte sitta här och klaga hela dagen?   


Jag är övernöjd med webbläsaren Opera. Den har hittills inte gett mig en enda nackdel, och jag vänjer mig förvånansvärt fort måste jag säga. Sjukt nöjd. Idvag är det halvdag i skolan, med ett stycke föreläsning. Känns överkomligt, men vi har blivit indelade i grupper inför fredag... Enda turen va att jag och Diana hamnade i samma, men som följe fick vi Mia och Carro. Mmm, jag har skrivit om båda två tidigare. Jag var med dem båda i förra kursens moment reklambyrån, då vi skapade S-lampan. Hrmf. Vill inte dit igen. Men denna gång är D med. Det blir bra. 


Snart juuuuuuuuuul! Jag längtar så jag dör. Nu sk ajag göra mig iordning och sen blire väl skola da.... Heppåre!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards