blajblaj

Alla inlägg den 6 augusti 2014

Av blajblaj - 6 augusti 2014 09:08

Heheh, jag är så dålig på bloggen just nu, men jag skyller på semestertider och att det blir bättre sen. Jag ve tatt jag kommer ångra att jag inte skrev nåt om ett år när man liksom kan titta tillbaka... Heheh..


Min syster och hennes fru är ju världscoola som vi alla vet, och jag har garanterat skrivit något, åtminstone nämnt att dom ska till Cleveland + Akron, Ohio, för att delta i GayGames9 !! Dom ska köra singel i bowling och det är så sjukt coolt. Jag är lite avis, jag hade gärna hänkat och varit lite cheerleader men det var ju det där med att det kostar skjortan att åka till USA. MEN, om 4 år smäller det igen och vem vet man kanske hinner spara ihop till det? Trots plugg och dyl. Dom åker framåt eftermiddan och jag tror fan jag har mer resfeber än vad dom har Hahahah.. Nästa år är det Eurogames och det hålls i sthlm! Då jäklar blir det fest!


Idag har jag tvättstugan, ska försöka städa lite här hemma och så bara ta det lugnt, känner mig ganska trött konstigt nog, men det kan ju ha att göra med att jag inte varit hemma så mycket senaste tiden...   


Jag borde kolla mitt konto oxå, men jag vill inte. Ja gshoppade så galet mycket i London, så det ekar nog om jag går in där. Huuuu... Men va fan, jag fyllde ju faktiskt år och hade fått pengar av alla runt omkring mig så... Heheheh... Man kan alltid bortföklara såna här saker...


Fick också världens bästa present av P: ett presentkort på tatueringstudion vi varit på senaste gångerna... På 1500 bagis! Så till hösten ska jag lappa mig själv!   Det kommer bli awesome.


Nä, nu: lite nytta. Ajö



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards