blajblaj

Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av blajblaj - 7 augusti 2014 08:55

Äntligen fick jag uppleva en sån därna storm som alla har pratat om dom senaste veckorna... Jag vaknade vid vid femsnåret av att det  mullrade lite i fjärran... Jag gickupp på toa, och då mullrade det lite närmre och lite högre. Tio minuter senare så skallarde rutorna och jag tror blixten slog ned i antingen vårt hus eller huset brevid. Samtidigt började syster chatta med mig på telefonen från New York, där dom nu äntligen var framme och installerade på hotellrummet. Sen måste blixten slagit ned i 3 masten för täckning bara försvann. Så var det ett par minuter men sen kickade det igång igen.. Huuu, vilket jäkla oväder alltså! Så jävla coolt!   


Idag måste jag ut till landet, troligtvis är hinken full igen, och jag måste se till att torka upp allt som inte hamnat i hinken. Det är ju då nackdelen med dessa stormar. OCH inte nog med det, avloppet i fiskis håller på att krackelera, det har luktat sjukt illa här sen vi kom hem, och jag har städat och städat i tron om att det va vi som var grisiga... Tills det för någon dag sen stod en lapp i garaget att dom var tvungna att göra nån typ av stamrenovering/byte/rengöring (har inte sett lappen själv, och P var lite ointresserad) vilket jag var ganska säker på att dom gjorde igår, då det under en timmes tid stank nåt vedervärdigt i köket, för att sen bli heeeelt luktfritt. NU stinker det igen, både från badrummet och köket, huuuuuu!!! Alltså det stinker verkligen! Ska fan ringa Stena och klaga. Mmm, det ska jag.


Sen ut till landet. Bläk.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards