blajblaj

Alla inlägg den 8 augusti 2014

Av blajblaj - 8 augusti 2014 08:08

Dom kommande, sista flämtande sommarveckorna, kommer gå så jävla fort känner jag. Vet inte riktigt om jag vill hitta på nåt, eller om jag bara vill vara hemma och softa och liksom, mentalt förbereda mig för ännu ett år på konstfack. Inga pengar har jag heller, och jag har ju dessvärre upptäckt att jag har tänkt lite fel, trodde csn skulle komma tidigare, men dom pengarna kommer ju först (tidigast) ett par dagar in i september. Så fort skolan har skickat sin bekräftelse, och det kan ju ta sin lilla tid... Men, men, P är lugn som en filbunka och ba: Det ordnar sig. Heheheh, så jag litar på honom och säger: det ordnar sig..


Min syster är sjukt duktigt på att instagramma och chatta med mig på WhatsApp! Det känns nästan som om jag är där! Woohooo! Och det verkar så sjukt coolt! Hur mycket jag än ogillar USA så finns det något som drar! Det verkar verkligen vara "the land of opportunities" fast med liksomn.. Asch jag vet inte. Coolt, hur som helst.


OCh Grattis Stina! Jag visste att du skulle klara det! Du är bäst. Körkortet är fan det bästa man kan göra för sig själv. Det finns ingen bättre frihetskänsla. GRATTIS!


Ps. Nu måste vi peppa Lisa till att ta det oxå, och så tar vi en roadtrip till våren istället!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards