blajblaj

Alla inlägg den 15 augusti 2014

Av blajblaj - 15 augusti 2014 08:15

Nån gång igårkväll, precis innan jag somnade eller kanske jag vaknade under natten (?) så kom jag på vad jag skulle göra idag. Jag hade liksom en plan, som gjorde mig alldeles glad och lugn. Nu kan jag ta mig fan inte komma på vad det va?!?! Hahahh, värdelöst! På kontot ekar det som sagt väldigt tomt, så det kan ju inte ha varit nån shopping... Och så det där med museum, jag vet fortfarande inte vilket museum jag vill gå på... Och nu minns jag att jag satt i soffan, och P satt brevid och jag tänkte: va bra då tar jag bilen och... imorgon... Hmmm.. Va fan kan det ha varit? Sånt här kan verkligen driva mig till vansinne, jag VET ju vad det är egentligen. Det är bara min korkade hjärna som vägrar samarbeta, IGEN. Gah...


Ok, tänk på nåt annat så kanske det kommer tillbaka.


Det känns verkligen att hösten är på g nu, jag är så trött hela tiden och börjar känna av liiiite lite av den där ledsamheten. Den har kommit senare i år, ju för sig, känns som att den brukar komma när jag fyller år, så det är ju bra!   


Det första jag ska jag ska göra när skolan börjar är att gå till syon och kolla ifall jag kan lägga till slöjd. Det borde verkligen gå, och jag bara känner att jag verkligen vill ha det med mig om fyra år. Bild och design räcker inte. Visserligen kan jag säkert ta lite kurser efter att jag har gått ut men då drar jag ju ut på det ännu mer. Fem år är tillräckligt och jag vet att om jag pressar mig själv lite mer kan jag lätt hinna fler ämnen än dom jag redan har enligt schemat. Jag har ju gett mig själv dom två-tre första åren som jobbfria år under studietiden, men då kanske jag borde "förtjäna" det?! Heheheh... Jo så får det bli...


Nä nu ska jag bajsa och sen äta frukost. Hej då.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards