blajblaj

Alla inlägg den 14 augusti 2014

Av blajblaj - 14 augusti 2014 09:01

För det första ska jag ju säga GRATTIS till Lisa som OCKSÅ har tagit kökort. Bara dagarna efter sin syster Steeen. Fantastiska tjejer! Ni är bäst. Och GRATTIS till min kära syster som tog silver i bowlingens singel del. Wooohooo!!!!


Ute är det bara sexton grader, hösten har bestämt sig, den tänker ta över hela skiten. Mitt dopp ute på landet igår va såklart väldigt uppfriskande, men kanske var det, det sista doppet för året. Det va bara arton grader och jag tror inte riktigt jag vande mig. Då är det lite för kallt till och med för en säl som mig...    Och så är jag lite rastlös, jag vill göra något idag men jag kan för allt i världen inte komma vad jag sugen på. Funderar på nåt museum, men vet inte vilket... Har ju åkt förbi Gustavsbergs porslinsmuseum ungerfär tjugotusenmiljarder gånger men aldrig varit där, så det kanske vore nåt. Å andra sidan är ett porslinsmuseum? Det kanske finns en anledning till att man inte varit där.


hej då


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards