blajblaj

Direktlänk till inlägg 17 april 2012

Maila mig hit och maila mig dit...

Av blajblaj - 17 april 2012 19:42

Jag har fått mail. Det var faktiskt ganska oväntat och jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. Ska jag vara glad? Ska jag vara ledsen...? Ska jag vara elak?! Ska jag...?? Inte vet jag. Sist vi mailades va på fjesbok för ett par veckor sen och jag ville mest bara höra så han var ok. Och det var han. Så nu vet jag. Ok... Sen då?  Och jag vet inte. Jag tror han tror jag har en hemlig agenda. Typ: Jag vill bli ihop igenblablabla skitsnack. Fast det vill jag inte. Tror jag. Nej, men det vill jag faktiskt inte. Så vad göra? Asch. Som vanligt... Ta det lugnt, sluta analysera och ta en dag i taget.  Skål!


Nu e kufen sjuk igen. Det är så jävla bra när han är det för då håller han käften. Och går runt och tycker fruktansvärt synd om sig själv. Och jag ignorerar. Heheheh kan han gott ha. Gubbjäveln. Hoppas han får feber! HAHA!


Jag tränade idag. Mmm. Jag gjorde det. Ok! När jag kom hem åt jag paj. Inte jättekul. Men det var mat. Snabbt. Undrar hur länge den håller? Äh, det måste ju va minst en vecka??  Hehhee jag e inte så bra på sånt där. Jag äter om det luktar gott... Hhahaha hållbarhetsdatum?? Näe, jag vet inte, va e det? Hhöhöhöhö Mögel, näe det tror jag inte. Jag kände inget på smaken i alla fall.   


Snart barceloooona. Och Stinis, jag har fått höra att "dom" tydligen har grova problem med ficktjyvar i Barca. Hade jag ingen aning om. Alltså man fattar ju att det är värre än här, men så är det ju jämt när man reser, men ja, tydligen så var det EXTREMT i Barca. Då vet vi det. Yey. Vi får ha nån typ av kärringväskor klistrade mot kroppen. Eller nåt. Inte fan vet jag.  HEhehhehe


"Åh jag vill ha dig, vill ha dig, det e dig jag vill ha... Inte hanar som spänns, och väntar på en viskning: draaa... Inte ekot igenom skottet som ljöd.. När duellen är över ligger en av oss död." Vackert...  Om du vill höra den är det Uffe Lundells "När duellen är över" passande nog   Det där är inte det enda som är vackert i den låten kan jag säga. Mmmmm.


Jag sov rätt kasst inatt så jag tror det får bli en tidig kväll. Gonatt.


     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blajblaj - 23 september 2017 02:57

Gud, ge mig sinnesro. Att acceptera det jag inte kan förändra. Mod att förändra det jag kan, och förstånd att inse skillnaden. Ibland behöver jag påminna mig. ...

Av blajblaj - 8 juli 2017 10:30

Nu har vi fått hit alla grejer. Det är totalt kaos. Haha. Vi är dessutom likadana så det lär ta några månader innan allt är uppackat. En låda i taget. Längtar efter skolan. Hatar verkligen mitt nya jobb. Hemstädningar is the worst. Men det är ju ...

Av blajblaj - 24 juni 2017 07:31

Har totalt glömt bloggen. Men antagligen behöver jag den inte längre? Har ett förhållande där jag kan vara mig själv till 100% och vi pratar om allt. Behöver inte ventilera mig antar jag... Samtidigt saknar jag att skriva av mig. Vi ska flytta, t...

Av blajblaj - 21 februari 2017 21:13

För många, för få. Livet är så jäkla flyktigt, vi vet aldrig vad som väntar... Och kan vi någonsin säga att vi känner en annan människa? Jag hoppas och tror du har det bättre där du är nu, Fredrik. Frid tillslut. Jobbade inte i helgen, det gick i...

Av blajblaj - 16 februari 2017 06:13

Det är torsdag innan jobbhelg. Orkar egentligen inte alls jobba den här helgen. Det är mycket jobbigare att jobba helg när jag "jobbar" heltid under veckan. Det blir så fruktansvärt långt mellan ledigheten... Men en bra sak är lön. På fredag. Måste t...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards