blajblaj

Alla inlägg under november 2012

Av blajblaj - 16 november 2012 06:35

Men som tur är så blev vår chef sjuk. Det är nämligen hennes man som är på schemat idag. Det har man ju fått höra om några gånger, att han är komiker och hej och hå... Han är inte en av dom roliga dessvärre. Enligt min åsikt finns det inte jättemånga kuliga svenskakomiker, men ja, smaken är som baken. Har jag hört. Så nu blir det bara lite AW på jobbet och nada mas. Skönt som fan. Och P kommer och hämtar mig, vilket blir ÄNNU skönare.  


Det var svårt att komma upp imorse, veckan känns. Sak bli kul att höra hur mycket det gick åt helvete igår också! HAHA, kufen hade kvällsbeställning... Och han är ju värdo. Helt enkelt.   



Av blajblaj - 15 november 2012 05:51

Jag känner mig helt utpumpad. Och idag har vi ett heldagsevent som kommer ta en massa energi. Hehehe asch, man ska väl inte klaga, men just nu är det tugnt.   


Igår gick över förväntan och jag var faktiskt hemma redan runt 22.00 Det var ju sjukt skönt att ha bilen om man säger så. Förkortade hemfärden med en timme. Woopwoooop


Ska ta bilen idag med, och efter jobbet ska jag möte upp P och ta en tur hemåt. FÅr se hur mycket dom har hunnit och om det kanske, kanske kan bli dags att flytta hem igen!?


Ojdå, nu har jag lite bråttom. HEj då

Av blajblaj - 14 november 2012 22:53

Dags att gå och lägga sig. Imorrn blire gött, kan ta bilen och slutar tidigt! Mums. Nä, jag orkar inte. Gonatt

Av blajblaj - 14 november 2012 08:04

Nu måste jag ju åka! Heheh, men jag kunde ta bilen idag och DET mina vänner kommer jag vara glad för inatt när jag ska hem efter att ha jobbat kvällsevent. Puh.


Wish me luck

Av blajblaj - 13 november 2012 20:04

Vet inte vart jag ska ta vägen. Eller jo, rätt ner i bingen. Godnatt

Av blajblaj - 13 november 2012 04:55

Och så upp nu. KLockan ringde 04.10 Jag vill att ni minns det idag. Huuuu. Men det gick väldigt bra igår. Så jääävla störigt att inte kunna somna dock. Usch och fy. Men en dag klarar man ju utan problem. Måste antagligen gå och lägga mig 21.00 idag, men så får det va. Då går veckan ännu fortare. Hehe.   


Herrejävlar va trött jag e. Fan.





Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Av blajblaj - 12 november 2012 07:16

Det går jättebra att bo här hos föräldrarna, och jag är sjukt tacksam, meeeen... Fan va skönt det ska bli att bo i sin egen säng igen. Mmmm, jag längtar verkligen.   


Idag är det som bekant måndag, och ja, jag vet inte, det känns som en bra dag. Som början på en bra vecka oxå för den delen. Jag känner mig helt menalt förberedd på att det blir mycket jobb och det känns nästan gött. För jag tänker mig att veckan kommer gå fort och sen kanske vi får flytta hem?? Hehehe... Man ska väl inte ta ut nåt i förskott men, det känns så i alla fall.   


Ska sticka lite på vanten nu tror jag. Det är så lite kvar men det är det jobbigaste, hahah... Och så lite Frank Sinatras julmusik. Mmmmmums. 


Hej då.

Av blajblaj - 11 november 2012 21:35

...och monsterveckan tar vid. Jag kommer jobba över mån, ons och fredag som det verkar. Huu, men jag ska egentligen inte klaga jag har ju tagit på mig det själv, för att kunna vara ledig så mycket som möjligt. Ska jobba med Spanjoren imorgon, och så är vi nästan allihopa på onsdagen och fredan minns jag inte vad det var ens. Lika bra. Helgen e ju för fan inte ens slut. Heheheh...   


Jag har haft en jävligt bra helg. Vi var en sväng till lägenheten både igår och idag, och badrummet e heeelt tomt. Det e nåt typ av skikt som är lag på väggarna men annars.. Tomt. Heheheh, den gamla toalettstolen stod i hallen och snuskade, och jag hoppas verkligen att vi får en ny. Annars kan det fan kvitta. Nån måtta får det va. Det stod i papprena att allt porslin över 5 år ska bytas och den där toan e minst 30 år så det är väl fan dags?   


Nu orkar jag inte mer. Håll alla tummar ni har för att vi får flytta hem redan till helgen! WoopWoop!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards