blajblaj

Alla inlägg den 1 februari 2013

TGF

Av blajblaj - 1 februari 2013 05:03

Fredag. Mmm. Herregud va jag hoppas den här dagen går fort. Jag har lite halvplaner på att kanske åka till ikea ikväll, vill så gärna sy nya gardiner. Jag har fixat fler kuddar till kökssoffan och det vore lite sniceigt att ha kuddfodral i samma tyg som gardinen, tänkte jag.   Hahhaha, husmor Jenny e igång.


Dessvärre har jag ju blivit lite sjuk. Näsan e helt jävla täppt och hostar och nyser. Fast, konstigt nog känner jag mig inte jättedålig. Alltså jag känner mig dålig men jag har ingen feber så det känns inte så där oöverkomligt, om jag säger så. Heheheh... Som om du bryr dig? Hahahah!


N är sjuk idag med. Egentligen borde jag kanske vara det oxå, men.. Nä det e ju fredag.


På med lite smink och så kör vi, snart helg!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards