blajblaj

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av blajblaj - 11 februari 2013 05:05

Nä fy fasiken va trött jag är. Kan jag inte bara få krypa ner i sängen igen? Va? Och typ spendera dagen med att sy och kanske virka lite.. Inte vet jag, plugga lite kanske. Fan.


Varför måste man jobba? Va? 


Usch, mensen gör mig både irriterad och nere. Kanske borde käka piller av den anledningen? Måste ta mig fan boka tid igen, avbokade ju förra. Hmm, ska väl kolla.


Idag, efter jobet måste jag: Först direkt hem och hämta mormors tvättade kläder, sen måste jag gå med dom till henne, förhoppningsvis hämta upp hennes avi på en ryggsäck som hon ska syrgasen i (!) när hon e ute och knatar. Sen måste jag ner till affären, tillbaka till mormor och sen upp Stena för att hämta ut ett nytt parkeringstillstånd så vi slipper få böter på böter på böter! Vi LÄR få en böter idag. Fan, 300 kr till åt helvete. SKa maila Stena nu så det ligger redo och väntar på oss. Sen måste jag väl plugga antar jag. Fan, det där går åt helvete asså. Jag kan fan inte plugga och jobba samtidigt. Det går bara inte. Ska pröva maila den där Björn som har hand om vår avveckling på jobbet, och kolla om jag kan få lön samtidigt som jag går tågvärdsutbildningen, för om DET går kan ju lätt hoppa på den trots allt. Sen väljer jag ju själv hur mycket jag vill jobba. Blir ju timmis oavsett. 


Ok, mycket att tänka på, mycket att fixa med. hinner inte göra nåt av det nu. Fan.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards