blajblaj

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av blajblaj - 18 februari 2013 07:19

Men det har varit plusgrader i flera dagar och det är kufens sista 4-dagars arbetsvecka (YEY!!) och snart åker vi till malta och snart är det sommar och... Ja. Fake it ´til you make it.


Om saker och ting på jobbet, är som vi tror, kommer några av oss (inte jag) bli uppsagda idag. För det är exakt 3 månader tills 18:e maj som är vår sista dag på jobbet. Och dom som har jobbat på stället sen start har ju tre månaders uppsägningstid. Huu. Det kommer kännas märkligt. Och jag har funderat lite på hur jag ska göra hit och dit. Men oavsett vad kommer jag stanna tills dom säger upp mig. Det är ju mycket bättre, trots att man kanske får gå och harva där ensam med bara inhyrd personal. Jag har ju fortfarande samma lön, som är väldigt bra för att vara i restaurang och jag har ju ingen annan direkt plan. Måste bara plugga upp betygen, men ja, då kan jag inte jobba samtidigt. Ska kolla med trygghetsrådet vad dom säger...


Så idag ska jag hinna med:


1) Skriva in mig på tryghhetsrådet

2) Skriva ut mallar för schabloner

3) Skriva in oss på Ryanair

4) Skriva ut biljetterna

5) Fundera över sjukning resten av veckan??


Nja fast den där sista... Jag vet inte, visst skulle det va skönt, men jag behöver pengar bättre. Inför kommande "ledighet" så att säga...


Nä nu ska jag virka lite och sen ska jag sminka mig och sen ska jag jobba. Tjooohooo! ÄNTLIGEN MÅNDAG!!!



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards