blajblaj

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av blajblaj - 7 februari 2013 04:50

Dessutom kommer jävla spanjoren idag. Usch. Jag tänker faktiskt inte vara trevlig. Han snackade så jävla mycket skit i tisdags så han kan fan dra åt helvete. Jag fattar inte hur han kan vara så full av sig själv att han inte ser hur han håller på... Alltså: Det är baaaaaaara jag som jobbar.... Alla andra sitter baaaaara och fikar och pratar med gästerna. Jag sliter som ett dju och alla andra är dumma. Typ. Herregud, dagisfasoner. Och jag måste tillägga, herren vi pratar om är 52 år gammal. Tack.   


Tro att jag komer göra klart mammas vante nu. Hahahah, det blev liksom inte av inan jul och sen har det bara rullat på, eller ja, inte rullat på. Men nu hittade jag påsen där allt låg och så, ja så blev det så. Men 1 vante gör ju inget användbart par så jag ska kanske inte ropa hej än! Hahaha....   


Jag vill verkligen inte jobba. Har ju omprov i spanskan idag och jag har FAKTISKT pluggat. Inte för att det hjälper, jag är ju värdelös på grammatik. Det är nog det värsta jag vet. Faktiskt värre än matematiken om jag känner efter ordentligt. Huuuu... Önska mig lycka till.


Ohh, måste maila Stena!! Vi har fått böter nu igen, för att vi har glömt hämta ut ny boendelapp... Surt som fan... Skulle gärna bara bli av med den där gammla volvon nu!


Ok nu ska jag göra mig färdig. Fan vill inte. VILL INTE. 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards