blajblaj

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av blajblaj - 9 februari 2013 08:57

Jag kanske borde? Men nu sitter jag och funderar på vilket. HRF kan köra upp sig själva i röven. Skulle aldrig någonsin betala för deras sk hjälp. Jag har hör FÖR många skräckhistorier om hur dom behandlar sina medlemmar. Nejtack. Asch, skita i facket kanske. Orkar liksom inte riktigt känner jag. Jag har ju A-kassa, det får räcka för nu. Skulle haft en sån där jäkla försäkring, inkomstförsäkring. Men det har jag inte och så får det oxå va nurå.    


Ja, vi hade nåt typ av infomöte på jobbet igår. Alla lärarna fick ett erbjudande om att gå över till en annan aktör. Vi var såklart inte medräknade och det blev ganska tydligt under mötet att dom skiter FULLSTÄNDIGT i oss som jobbar i restaurangen/konferensen.


Vi skulle egentligen åkt ut till mamma och pappa och hjälpt till med tapetsering, men pappa ringde såklart imorse och bangade. SOM VANLIGT. Jag blir så jävla trött på gubbjävlen ibland. Vi gör ju det här för deras skull, inte för vår egen! Men, men, han e vuxen, han får ta ansvar. 


Så då ska vi på bio ikväll istället: Berättelsen om Pi. Hoppas den är bra, jag tror den är det.


Nu ska jag sy gardiner. Och sen blir det väl lite mormorhjälp antar jag, det är ju lördag.   


Nä nu ska jag göra nåt kreativt. Hej då



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards