blajblaj

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av blajblaj - 5 februari 2013 04:52

Dessa snarkningar tar kål på mig. Jag blir galen på riktigt. Jag är så trött idag att jag inte vet vad jag ska ta mig till. På det har jag inte bara tid hos tjejdoktorn för att fixa p-piller, jag har tvättstugan OCH mormohjälp. Jag orkar fan inte. Plugga måste jag göra oxå. Och så har jag fått boka in hälsoundersökningen som jag får via jobbet jag har sökt. Dom vill visst se att man är frisk och så göra alkohol-&drogtest.  Hehhehe... Jag hade tänkt maila och säga att jag inte längre är intresserad men jag blev övertalad av så många på jobbet att göra det EFTER undersökningen. Mmm, så då blev det väl så. 


OCh N är sjuk nu igen, eller nej, VABBAR nu igen. Alltså seriöst. Hur ofta kan ungjävlar va sjuka?? Borde man inte starta nån utredning om ungarna e sjuka mer än dom är friska?


Shit va klockan gick fort nu då? Fast natten har varit så lång. Huuu... Nä lite kaffe nu och så sminka sig och så iväg då. Bläk.


Jag tänker unna mig lite..   Jag tänker inte NEKA mig lite dataspel. Tack. 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards