blajblaj

Alla inlägg den 28 februari 2013

Av blajblaj - 28 februari 2013 06:20

Mmm det är sannerligen få förunnat, och ni kan läsa den här Jag är är så jävla nöjd.   


Idag är det torsdag och eftersom det tydligen blev nåt fel när man gjorde kalendern har februari bara 28 dagar, OM det inte är skottår (vart 4:e år) då februari har välsignats med 29 dagar. Alltså seriöst? Jag hatar människor. Och varför i helvete ska vi ställa om klockan? Huh? Fy fan. Det blev nog nåt fel där med och så var vi liksom tvugna att "rätta till" så där som vi människor e så bra på? Blä


Jag mår mycket bättre nu. Jag vet inte, våren kanske kommer ta sitt grepp om mig snart igen, men det tänker jag inte utgå från. Och så tänker jag sluta analysera saker. Jag har en förmåga att alltid tro det värsta och vara 100 % säker på att DET FAKTISKT ÄR PRECIS SÅ. Utan att fråga och utan att tänka efter. Så.. Ja nu ska jag väl i alla fall börja tänka efter och försöka att inte tänka så dåligt. Hahahhah, hur länge tror du det kommer hålla? Hahahha Jag skulle kanske inte förtjäna YVIG om jag inte var som jag är. Hehehhe...


Nu ska jag sminka mig o kolla lite priject runway. Over n´out   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards