blajblaj

Alla inlägg den 21 februari 2013

Av blajblaj - 21 februari 2013 04:58

Mmmm, precis som rubriken säger måste jag gå på AW ikväll. Det är Vapiano som gäller och den här gången ska verkligen alla med. Ja alla utom N då. Den enda som jag faktiskt kan stå ut med. Det suger häströv och jag kommer dra mig hem tidigt. Som TUR är har vi Jessica nere på andra stället, som har apmycket att göra och har frågat om hon kan ta jobbilen dit, för att komma någorlunda tidigt.. Heheh, vilket betyder att jag bara behöver invänta henne och sen... Brum, brum, hemmåt. OCH får åka    till jobbet fredag. Mums. Så ja, det finns allt nåt gott med det onda.


Och PÅ det är det Snärtans födelsedag, snärtan som redan har slutat och som är en av anledningarna till varför jag måste slösa bort en kväll med människor som jag tycker ganska illa om. Blah. 


Jag har med mig 4 olika tröjor men kan fan inte trivas i nån av dom. Är dock ganska säker på att det inte är tröjorna det är fel på utan snarare sällskapet. Jag kommer nog inte trivas i vad jag än tar på mig, eftersom bunten pöbel jag ska hänga med är: sjukligt utseendefixerade, viktmaniska, tränigsfreaks. Usch. Jag är VERKLIGEN inte peppad för ikväll.     

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards