blajblaj

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av blajblaj - 19 februari 2013 18:50

1) Cepetrött och massor att göra

2) Spanjacken blir sur på mig, som vanligt när det ska vara vi två på "golvet"

3) Jag lyckas med min manöver "kill him with kindness" men det resulterar i:

4) Spanjacken blir GALEN på kufen, Linda i köket och i princip alla andra

5) Jag får gå och lyssna på hans jävla dramqueenfasoner HELA dagen, och han är så jävla labil att jag inte orkar med annat än att hålla käften aka hålla med, bläk.

6) Jag har tydligen tyckt att just idag ska jag börja göra friskis och svettis sällskap igen, bläk.

7) Jag har dessutom tvättstugan! Nu e jag trött och den har inte ens börjat. BLÄK.


Dessutom vabbar N fortfarande och det gjorde storchefen visst oxå. Huuu... Det var en tung jävla lunch kan jag säga. På så många olika sätt. Nu vill jag bara koka gröt och krypa upp i soffan o kolla på Project Runway, mmmm..


Såååå, det va min dag, hur var din?   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards