blajblaj

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av blajblaj - 3 mars 2014 15:09

blev det visst idag. Inte för att det gör så stor skillnad, antingen är man hemma kl 14.00 eller kl 16-17.. Känns som det kvittar egentligen. Men, hur som helst, nu har vi startat delmoment 5 kan man säga. Och nu börjar det fan bli kul på riktigt: Formtagning och gjutning. (Är lite bummed out att jag ska åka iväg, borde ha valt en bättre vecka men va fan.. Det ordnar sig   Det verkar vara rätt mycket dötid i den här delen och den kan man ju tvinga sig till att faktiskt göra nåt nyttigt av! Och jag är cepetaggad på Tenerifffa så....)


Vi började med att få lite genomgång i olika metoder på formtagning, och så gjorde vi ett litet experiment och sen fick vi gå. Till imorngon ska vi ha valt ut vad vi vill gjuta av och ha en idé att bygga på. Jag tror jag ska göra en fot med klack. En morphning av stilettsko och fot, typ.. Hehhe, vi får se om det går. Fast jag fick en rolig idé om att göra en manssko med stilettklack, det kanske är roligare? Hmm, får se.


Fun facts angående min clairvoyance: Kommer upp i lunchrummet, småpratar med Diana, smiter på toa, tänker:" 500 spnn på att Gustav kommer göra ett vapen..." Går tillbaka till lunchrummet, Diana säger: såg du vad Gustav ska göra???... Jag: näää? Diana sätter ihop två fingar, pekar på mig och säger poff. Hahha, han ska göra ett vapen. Så vill du veta din framtid? Kom till mig.


Plugga? Göra klart inför imorrn?? Nä, måla? Jaaa. Hej då



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards